Retourproces
Het kan onverhoopt voorkomen dat u niet volledig tevreden bent over uw product. Mocht dit binnen de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen vallen, dan kunt u het product zonder problemen aan ons retourneren, mits deze voldoet aan de in het herroepingsdocument opgestelde voorwaarden. Mocht er na de bedenkperiode van 14 dagen onverhoopt iets voorvallen waardoor u het product niet meer (volledig) kunt gebruiken, dan vragen we u de volgende klachtenprocedure te doorlopen om eventueel aanspraak te maken op onze fabrieksgarantie.
Klachtenprocedure / aanspraak op garantie
- Maak uw klacht bij ons kenbaar door een email te sturen naar aftersales@trilux.nl. Onder vermelding van: de klacht, het factuurnummer en uw contactgegevens
- Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op om de klacht te bespreken en op te lossen.
- Mocht de klacht niet telefonisch kunnen worden verholpen, dan vragen wij u om het product en een kopie van uw factuur (mag separaat via de e-mail) naar ons op te sturen [TRILUX C.V, Databankweg 28, 3821 AL Amersfoort]. De verzendkosten hiervoor komen voor uw eigen rekening. Mocht uw retour voldoen aan onze garantievoorwaarden, dan compenseren wij achteraf de door u gemaakte verzendkosten.
- Na ontvangst van uw retour, sturen wij het product door naar ons hoofdkantoor in Duitsland. Daar wordt het product onderzocht om te bepalen of uw retour onder de garantievoorwaarden valt.
- Indien de retour onder de garantievoorwaarden valt ontvangt u kosteloos een nieuw product van ons. Valt de retour niet onder de garantievoorwaarden, dan nemen wij contact met u op over de gewenste vervolgprocedure.
- Mocht blijken dat uw retour en aanspraak op garantie niet terecht is, dan behouden wij ons het recht voor achteraf de hieruit ontstane kosten door te berekenen.